Yurtdışı Yaz Okulları

Yurtdışı
Yaz Okulları

Euro Anatolia Olarak 16 yıldır öğrencilerimize yurtdışında yaz okullarının önünü açmakla kalmıyor, ayrıca 21 ülkeye yatırımcı vizelerinde profesyonel destek veriyoruz.

Yurtdışı Yaz Okulları 3 Yurtdışı Yaz Okulları
Yurtdışı Yaz Okulları 4 Yurtdışı Yaz Okulları

YURTDIŞI YAZ OKULLARI FİYATLARI

Yurtdışı Yaz Okulları Fiyatları ve Hakkında Bilgiler

Yurtdışı Yaz Okulları Fiyatları

Yurtdışı yaz okulu kampı fiyatları pek çok öğrenci ve ebeveynleri tarafından merak edilen bir konudur. Yaz tatilini bir fırsat niteliğinde geçirmeyi sağlayan yurtdışı yaz okulları ideal bir seçenek olarak karşımıza çıkıyor. Birçok ülke için geçerli olan bu eğitim programında bazı ülkeler daha fazla tercih edilmektedir. Bu ülkelerin başında Amerika, Almanya ve Fransa gelir. Bununla birlikte denizaşırı ülkeler de tercih edilir. Yurt dışı yaz okulu eğitimindeki temel amaç öğrencilerin tercih ettikleri dillerde gelişimini sağlamaktır.

İnsanlar, bulundukları ülkelerde dil öğrenme konusunda büyük bir zorluk çekebilmektedir. Her ne kadar gelişmiş teknolojiyle birlikte internet hayatımızda önemli bir kaynak olsa da dili geliştirmek için yeterli olamıyor. Dili tam olarak öğrenmek ve becerisini kazanmak için günlük yaşamda sıkça maruz kalmak gerekiyor. Ancak bulunduğumuz ülkede doğal olarak en maruz kaldığımız dil, anadilimiz oluyor. Bu nedenle farklı bir dile yönelmek ve o dilde gelişmek istiyorsak dilin konuşulduğu ülkelerde belli bir süre yaşamak gerekiyor.

Yurtdışında kalıcı olarak yaşamak için ise bazı şartlar bulunuyor. Ülkenin belirlemiş olduğu şartlar dahilinde kalmak mümkündür ancak bu şartlar her zaman herkes için elverişli olamayabiliyor. Yurtdışı yaz okulu da herkes için uygun olan bir eğitim programı olduğu için bu konuda büyük avantaj sağlıyor. Bu noktada yurtdışı yaz okulu fiyatları, öğrenim süresi ve şartları nelerdir gibi birçok soru programa katılmak isteyen kişiler tarafından merak ediliyor. Keyifli ve eğlenceli bir tatil olarak düşünebileceğiniz bu programda aynı zamanda çok öğrenmek istediğiniz dili de kolay bir şekilde kavrayabilirsiniz.

[expander_maker id=”2″ more=”Daha Fazla Oku” less=”Kısalt”]

Yurtdışı yaz okulu eğitimin fiyatları öncelikle gitmek istediğiniz ülkeye göre değişmektedir. Bununla birlikte okul program detayları da bu fiyatı belirleyen bir etkendir. Her ülkenin para birimine göre fiyat hesaplaması yapılır ve programa yerleştirilir. Yurtdışı yaz okulu fiyatları genelde şu faktörlere göre hesaplanır:

Eğitim Süresi

Eğitim Programı

Tercih Edilen Ülke

Konaklama Masrafı

Yurtdışı Yaz Okulu Eğitim Süresi

Yurtdışında yaz okulu eğitimi almak isteyenler için süre merak edilen bir konudur. Okulun belirlemiş olduğu programlara göre süre değişkenlik gösterse de genelde 2-7 hafta arasındadır. Kısa bir süreymiş gibi görünse de dolu dolu etkinlikler ve pratikler yapılacağı için oldukça verimli geçmektedir. Teorik eğitimin dışına çıkılan bu programda sürekli olarak pratik, gezi ve etkinlikler söz konusudur. Yurtdışı yaz okulu fiyatları özellikle de eğitim süresi tarafından değişmektedir.

Ancak kısa sürede etkili bir program sunulmasına rağmen uygun fiyatlarda bir eğitim söz konusudur. Etkileşime sıklıkla maruz kalacağınız bu programda kısa sürede dili öğrenebilirsiniz. Aynı zamanda programda kurduğunuz arkadaşlıklar sayesinde ülkenize döndüğünüzde bile etkileşimde kalabilirsiniz. Dolayısıyla Almanya, Amerika, Malta, Fransa ve İngiltere yaz okulu programı sadece dil öğrenmek için değil aynı zamanda sosyallik açısından da büyük avantaj sağlamaktadır. Kısa süreli bir yaz tatili olarak düşünebileceğiniz bu programın sonunda hedef dilde kendinizi ne kadar geliştireceğinizi görebileceksiniz. Biz de bu konuda size istediğiniz ülkelere yaz okulu eğitimi programına katılmanız için danışmanlık hizmetimizi sunuyoruz.

Yurtdışında Yaz Okulu Eğitiminin Avantajları

Yurtdışında kısa sürede verimli bir eğitim almak çoğu gencin hayalidir. Senelerce yurtdışında kalmadan kısa süre içerisinde öğrenmek istediğiniz dili kavramanız mümkündür. Bu konuda yurtdışı yaz okulu eğitimi devreye giriyor. Almanya, Fransa, Amerika, Malta ve İngiltere yaz okulu gibi pek çok ülkede bu eğitim belirli bir dönem verilmektedir. Pek çok açıdan avantajlı olan bu eğitimi seçmeniz için birçok sebep var. Yurtdışı yaz okulu eğitiminin sağladığı avantajlar kısaca şunlardır:

ü Yurtdışı yaz okulu eğitimi için gidilen ülkenin kültürü öğrenilir.

ü Yapılan çeşitli etkinliklerle hem kültürel hem de sosyal etkileşim sağlanır.

ü Programın asıl amacı olan konuşma becerisi geliştirilir ve istenilen seviyeye getirilir.

ü Sınıflarda sınırlı sayıda öğrenci vardır, bu da birebir ilgilenme şansını artırır.

ü Yurtdışına gitmenin en büyük avantajı kişisel bir tecrübe kazanmaktır. Genç yaşta giden öğrenci ileride bu konuda büyük bir fırsata sahip olur.

ü Farklı ülkelerden gelen öğrencilerle tanışma fırsatı olur. Öğrenci ülkesine döndüğünde de farklı iletişim araçları üzerinden iletişimlerini sürdürürler. Bu da pratiği geliştiren ve konuşma becerisini sürdüren bir durumdur.

ü Genç yaşta yurtdışını gören ve yaşamaya başlayan öğrencinin sorumluluk duygusu gelişir ve özgüveni artar.

ü Dolayısıyla sadece dil gelişimi açısından değil kişisel gelişim açısından da oldukça avantajlı bir eğitim programıdır.

Amerika Yaz Okulu Eğitimi Fiyatları

Yurtdışı yaz okulu fiyatları belki de en fazla Amerika için merak edilmektedir. Zira pek çok öğrencinin tercih ettiği yaz okullarının başında Amerika yaz okulu gelmektedir. Amerika konum ve sahip olduğu prestiji itibariyle birçok yaz okulu şansı sunar. Birçok yaz okulu eğitim programının sunan kaliteli ve prestijli okullarda danışmanlık hizmeti veriyoruz. Dolar kuru üzerinden hesaplanan yaz okulu eğitimine konaklama ve yeme-içme masrafları dahil değildir. Ayrıca bu masraflar seçilecek olan program süresine göre farklılık gösterir.

Eğer Amerika yaz okulu eğitimi almak isterseniz geniş seçenekler size sunulacaktır. İstediğiniz konumda bir okul seçebilir ve program sürenizi başlatabilirsiniz. Lokasyon, yurt, ulaşım ve yeme-içme gibi Amerika yaz okulu eğitimi almanız durumunda danışman olarak biz ilgileniyoruz. Sistematik organize becerimizle sizi güvenli ve verimli bir eğitim programına dahil ediyoruz. Dünya’nın dört bir yanında prestiji ve geçerliliği olan İngilizce dilini en iyi şekilde öğrenmeniz için Amerika yaz okullarından birini seçebilirsiniz. Ancak seçmekte kararsız kalıyorsanız ve yurtdışı yaz kampı fiyatları hakkında detaylı bilgileri merak ediyorsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.

İngiltere Yaz Okulu Eğitimi Fiyatları

Birleşik Krallık ülkesi olan İngiltere pek çok öğrenci için yaz okulu eğitimi için kapısını açmaktadır. İngiltere yaz okulu hem konum hem kültür hem de toplumu bakımından öğrencilere pek çok şey katmaktadır. Ancak her yaz okulunun konumu farklı yerdedir. Dolayısıyla lokasyon ve prestij olarak uygun olan yaz okullarının tercihini sizin kararınıza bırakıyoruz. Dil, sosyal, spor ve kişisel eğitimin ön planda olduğu bu eğitim programıyla kısa sürede gelişim sağlayabilirsiniz.

İngiltere yaz okulu fiyatları seçmiş olduğunuz eğitim programına ve süreye göre farklılık gösterir. İngilizce seviyenizi en üst seviyeye taşıyacak olan bu eğitim programıyla akademik kariyer planlamanızı da kolayca yapabilirsiniz. İngilizce’yi geliştirememiş olsanız da asla endişelenmeyin. Çünkü İngiltere yaz okulu İngilizce konusunda eksikliklerinizi giderdiği gibi aynı zamanda üzerine daha fazla şeyler katacaktır.

Malta Yaz Okulları Eğitimi Fiyatları

Yurtdışı yaz okulu fiyatları Malta’da da farklı şekilde hesaplandığı için ücrette değişiklikler söz konusudur. Malta, İngilizce’nin konuşulduğu farklı bir ada ülkesidir. Resmi dili Maltaca olsa da yaz okulu eğitim programların İngilizce’yi kapsamaktadır. Rahat konaklama ve ulaşım düzenlemelerinin tarafımızca yapıldığı Malta’da tercih ettiğiniz süre boyunca eğitime dahil olabilirsiniz.  Diğer yurtdışı eğitim programlarında olduğu gibi, Malta yaz okulu fiyatları konusunda da güvenli ve etik prensiplerimize bağlı kalarak net bilgileri size aktarıyoruz. Konuyla ilgili bilgiler için ücretsiz danışmanlık hizmetimize başvurabilirsiniz.

Almanya Yaz Okulları Eğitimi Fiyatları

Yurtdışı yaz kampları fiyatları Almanya için de merak edilen bir konudur. Almanya, pek çok öğrencinin ilgi alanına giren bir dil olabilir. Diğer diller gibi Almanca maruz kalınarak öğrenilmesi gereken özel bir dildir. Öğrencilere yaz tatilinde kısa süreli bir eğitim imkanı tanındığı için yaz okullarına talep artmaktadır. Erken yaşta bir dili öğrenmek ilerde çok fazla artı sağlayacağı için bu eğitim oldukça niteliklidir. Almanya kültürünü ve dilini vatandaşıymış gibi öğrenmek için yaz okulu eğitim programından yararlanabilirsiniz.

Fransa Yaz Okulları Eğitimi Fiyatları

Fransa yaz okulu eğitim programı Paris ve Nice olmak üzere iki farklı şehirde yapılır. Sadece Fransızca dilini öğrenmekle kalmayıp merak ettiğiniz Fransız kültürünü de öğrenme fırsatınız vardır. Birbirinden güzel yerlerini gezerek ve etkileşimde bulunarak da ülkeyi yakından keşfetme şansına sahipsiniz. Yurtdışı yaz okulu fiyatları söz konusu olduğunda Fransa da merak edilen ülkelerin başında gelmektedir. Fransa’nın yaz okulu fiyatları sürelere göre farklılık gösterir.

Aynı zamanda fiyatlar Euro üzerinden hesaplanır. Birkaç haftalık eğitim programlarını seçebileceğiniz gibi birkaç aylık eğitim programlarını da seçebilirsiniz. Fiyata sadece eğitim programı dahil olduğu için konaklama ve yeme-içme masrafları dahil değildir. Konaklama masrafları da kalınacak süreye göre farklılık göstermektedir.

Yurtdışı Yaz Okulu Fiyatları Konusunda Ücretsiz Danışmanlık Hizmeti

Öğrencileri birçok Avrupa ülkesinde yaz okulları eğitimi programına yerleştirme hizmeti sunuyoruz. Bu konuda detaylı bilgilere ihtiyacınız olduğunu düşündüğümüz için ücretsiz danışmanlık hizmeti veriyoruz. Tercih ettiğiniz yurtdışı yaz kampı fiyatları, eğitim programı, konaklama ve benzeri faktörleri değişkenlik gösterebilir. Bu konularda sizlere daha iyi yardımcı olabilmemiz için iletişim kanallarından bize ulaşabilirsiniz.

Fransa, Almanya, Malta, Amerika ve İngiltere yaz okulu öğrenciler tarafından en fazla tercih edilen lokasyonlardır. Bu eğitim programlarının birinden yararlanmak istemeniz durumunda kısa sürede işlemlere başlayıp yurtdışı yaz okullarıyla irtibata geçip gerekli ayarlamaları yapıyoruz. Siz de bu konuda destek almak isterseniz sorunsuz ve profesyonel hizmetimizden yararlanabilirsiniz.

Yurtdışı Yaz Okul Eğitim Programında Konaklama Nasıldır?

Gitmek istediğiniz ülkede yaz okulu programında konaklama yurtlarda gerçekleşir. Ancak yurtdışı yaz kampı fiyatları konaklamaya dahil değildir. Aynı zamanda tercihe göre aile yanında da konaklayabilirsiniz. Farklı ülkelerden gelen öğrencilerle yurtta konaklama oldukça avantajlıdır. Öğrenmek istediğiniz dili bilen bir ailenin evinde konaklamak da büyük avantaj sağlar. Yurtlarda 3 öğün yemek servisi yapılır bu nedenle konaklama ve yeme-içme konusunda herhangi bir sorun yaşanmaz.

Yurtdışı Yaz Okulu İçin Vize Gerekli Midir?

Euro Anatolia olarak Almanya, Fransa, Malta, Amerika ve İngiltere yaz okulu vizeleriniz hakkında gerekli işlemleri gerçekleştiriyoruz. Ancak söz konusu olan vize ülkeden ülkeye değişmektedir. Tercih ettiğiniz ülkelerde vize konusundaki tüm detayları bize danışabilirsiniz. Ücretsiz danışmanlık hizmetimizle bu bilgileri sizlere detaylı bir şekilde aktarmış olacağız.

Yurtdışı Yaz Okulu Kimler İçin Geçerlidir?

Yurtdışı yaz okulları öğrencilere yönelik hazırlanan bir eğitim programıdır. Ebeveynlerin de memnuniyetle karşıladığı bu eğitim programına 7-17 yaşındaki öğrenciler dahil olabilmektedir. Kişisel ve öğrenim becerilerini geliştiren bu program oldukça verimlidir. Ebeveyn ya da öğrenciyseniz Almanya, Fransa, Amerika, Malta ve İngiltere yaz okulu ilgili detaylı bilgiler için güvenli ve çözüm odaklı ücretsiz danışmanlık hizmetimizden yararlanabilirsiniz.

[/expander_maker]

asdsadsad

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

YURTDIŞINDA EN POPÜLER DİL OKULLARI

NEDEN EURO ANATOLIA?

Yurtdışı Yaz Okulları 21 Yurtdışı Yaz Okulları

Sadece Size Özel Bir Danışman Atanımı

Süreç içerisinde sürekli ulaşabileceğiniz, sizlere her aşamada destek olan profesyonel bir danışman atıyoruz.

Yurtdışı Yaz Okulları 22 Yurtdışı Yaz Okulları

Profesyonel Yatırımcı Vizeleri Danışmanlığı Farkı

16 Yıldır sadece yurtdışı eğitimi değil Yatırımcı Vizeleri danışmanlığı yapıyoruz,  bu nedenle yurtdışı eğitim vizeleri bizler için oldukça  kolay süreçler olmaktadır.

Yurtdışı Yaz Okulları 23 Yurtdışı Yaz Okulları

Resmi Sözleşme İle Güvenli ve Garantili Bir Süreç

Değerli danışanlarımızla süreçlerimizi yönetirken, resmi, tüm haklarınızı kanunen koruyan bir sözleşme imzalayarak yönetiyoruz.

Yurtdışı Yaz Okulları 24 Yurtdışı Yaz Okulları

Sözleşmeyle Sabit En Uygun Fiyat Garantisi

Şirket politikamızda yazılı olarak sabitlenmiş olarak sizlere en uygun fiyat garantisini veriyoruz.

16 Yıllık En Yurtdışı Eğitim ve Yatırımcı Vizeleri Danışmanlığı​

Yurtdışı Yaz Okulları 25 Yurtdışı Yaz Okulları

16 Yıldır 24.000’in üzerinde öğrencimizi dünyanın çeşitli ülkelerine başarıyla gönderip 1000’den danışanımıza Ankara Anlaşması ve Yatırımcı vizelerini başarıyla aldık. Yürüdüğümüz yolda inanıyoruz ki danışanlarımıza kattığımız değer bizim başarımızla doğru orantılıdır. Başarınız, Başarımızdır.

Yurtdışı Yaz Okulları 26 Yurtdışı Yaz Okulları

Resmi Sözleşme ile Çalışmalara Başlıyoruz

Yurtdışı Yaz Okulları 30 Yurtdışı Yaz Okulları
Adım-2

Size Özel Danışmanınızla Görüşmenize Başlıyorsunuzün.

Yurtdışı Yaz Okulları 31 Yurtdışı Yaz Okulları
Adım-3

Birkaç ay içerisinde vizenizi alıyoruz.

Yurtdışı Yaz Okulları 32 Yurtdışı Yaz Okulları

Resmi Sözleşme ile Çalışmalara Başlıyoruz

Yurtdışı Yaz Okulları 30 Yurtdışı Yaz Okulları
Adım-2

Size Özel Danışmanınızla Görüşmenize Başlıyorsunuzün.

Yurtdışı Yaz Okulları 31 Yurtdışı Yaz Okulları
Adım-3

Birkaç ay içerisinde vizenizi alıyoruz.

Yurtdışı Yaz Okulları 32 Yurtdışı Yaz Okulları
Adım-4

Okul davetiyenizi alıyorsunuz.

Adım-5

Hayallerinizle Buluşuyorsunuz !

Result Counter

Anket Sonuçları

Yatırımcı Vizeleri Danışmanlığından edindiğimiz Hukuki ve mesleki tecrübelerimiz ile sonuçlarımız;

Yurtdışı Yaz Okulları 39 Yurtdışı Yaz Okulları

Yurtdışı Yaz Okulları 43 Yurtdışı Yaz Okulları

Danışanlarımız Ne Diyor?

Sadece Bizim Sözümüzü Dinlemeyin, Danışanlarımızdan da duyun

What Do Our Customers Say?

Don’t just take our word for it. Hear what our customers have to say!

Don’t just take our word for it. Hear what our customers