Yunanistan Vize Başvurusu

Euro Anatolia Olarak 16 yıldır Yunanistan Vize Başvurusu üzerine tecrübemiz ile  Yunanistan’a seyahatin önünü açmakla kalmıyor, sizleri Yunanistan vize danışmanlıkta ayrıcalık sağlıyoruz. Ayrıca 21 Ülkede profesyonel yatırımcı vizeleri danışmanlığı veriyoruz.

Schegnen Vize Ücreti

Euro Anatolia Olarak 16 yıldır Yunanistan Vize Başvurusu üzerine tecrübemiz ile  Yunanistan’a seyahatin önünü açmakla kalmıyor, sizleri Yunanistan vize danışmanlıkta ayrıcalık sağlıyoruz. Ayrıca 21 Ülkede profesyonel yatırımcı vizeleri danışmanlığı veriyoruz.

Yunanistan'a Gitmek 1 Yunanistan'a Gitmek

Yunanistan Vize Başvurusu

Yunanistan

Yunanistan’a Gitmek 2023

Yunanistan, Avrupa’nın güney kesiminde yer alan bir ülkedir. Yunanistan’ın nüfusu 2018 yılı itibarıyla yaklaşık 10,7 milyon kişiden oluşmaktadır. Başkenti Selanik’i takip eden Atina, en büyük şehirdir. Balkan Yarımadası’nın bir parçası olan Yunanistan, Asya, Afrika ve Avrupa olmak üzere üç kıtanın birleştiği noktada yer almaktadır. ülkenin% 80’i dağlık alanlardan oluşmaktadır. Olympus en yüksek olanıdır. Ülke kültürel olarak Batı medeniyetinin beşiği olarak kabul edilmekte, demokrasi, Batı felsefesi ve edebiyatı, siyaset bilimi, matematik teorileri ve Olimpiyat Oyunları gibi özellikler doğmaktadır. Birleşmiş Milletler’in kurucu üyelerinden biri olan Yunanistan, Avrupa Topluluklarına katılan onuncu üye oldu. Yunanistan, 227’si yerleşim için uygun olan çok sayıda adaya sahiptir. Ülkenin iklimi, yağışlı kışlar ve sıcak, kurak yazlar içeren Akdeniz’dir.

Yunanistan Vizesi

Yunanistan vizesine başvururken, Yunanistan’a seyahat prosedürü, dış ülkelerden gelen vatandaşlar için genel gereksinimler hakkında işlevsel bilgi sağlar. Süreç boyunca oldukça faydalı olacak belirli Yunanistan vize kuralları hakkında bilgi edinebilirsiniz. Vize başvurusuna hazırlanmadan önce Yunanistan uçak biletinizi internetten satın aldığınızdan emin olun.

Yunanistan’a Seyahat etmek için Vizeye ihtiyacım var mı?

Yunanistan, Schengen Anlaşmasına taraftır; Bu nedenle ABD vatandaşları, iş veya turizm amaçlı konaklamalar için doksan güne kadar olan konaklamalar için vizesiz Yunanistan’a girebilirler. Yunanistan’a girişiniz için pasaportunuzun geçerlilik süresi en az 6 ay olmalıdır.
Yunanistan Vize Türleri
Yunanistan Schengen Vizesi (Kategori C Vizesi – Kısa Süreli Konaklamalar için)

Schengen bölgesi, çoğu Avrupa Birliği üyesi ülke tarafından hareket özgürlüğünün verildiği serbest seyahat alanı anlamına gelir. Schengen vizesi, ziyaretçilerin turizm veya iş teklifleri için 90 güne kadar konaklamalar için Schengen bölgesinde seyahat etmelerine izin verir.

Bu nedenle, işle ilgili veya turistik ziyaretler için Yunanistan’a seyahat etmek isteyen yolcuların, 180 günlük bir süre içinde 90 güne kadar olan konaklamalarda Schengen vizesine sahip olmaları gerekmektedir. Havaalanı geçişlerinde Schengen vizesi de gereklidir. Schengen bölgesine dahil olan Avrupa Birliği üye devletlerinin resmi sınırları içindeki kişilerin serbest dolaşımını sağlar.

Havaalanı Transit Vizesi: Havaalanı Transit Schengen Vizesi, Schengen havaalanındaki uçuşları değiştirmesi gereken gezginler için belirlenmiş bir izindir. Yolcuların varış ülkesine uçuşları için bir Schengen havaalanının uluslararası transit alanında durmalarını ve beklemelerini sağlar.
    İş Vizesi: Schengen bölgesinde iş yapmak amacıyla Schengen vizesine başvurmak isteyenler İş vizesi başvurusunda bulunabilirler. Genellikle 90 güne kadar olan konaklamalar için geçerlidir.

Yunanistan Turist Vizesi: seyahat ve 90 günü geçmeyen konaklamalar için Schengen bölgelerini ziyaret etmek isteyen üçüncü ülke vatandaşlarına verilir.

Ziyaretçi Vizesi: aile üyelerini, akrabalarını ve / veya arkadaşlarını ziyaret etmek için Schengen ülkelerine seyahat etmek isteyen üçüncü ülke vatandaşları için gereklidir. Bu durumda, ziyaret edeceğiniz kişinin davet mektubu zorunludur. Ziyaretçi vizesi, kişilerin 6 ay içinde 90 güne kadar kalmalarını sağlar.
    Schengen Tıbbi Tedavi Vizesi: sahibinin, Schengen ülkelerinden birindeki sağlık durumları ve 90 güne kadar olan konaklamalar için tıbbi tedavi görmesine izin verir. Yerel bir sağlık kontrol beyanı ve Yunanistan’daki hastaneden tarihinizi onaylayan bir onay gerektirir.
    Kültürel, Sportif, Film Ekibi veya Dini Seyahat Vizesi: sahibinin kültürel, eğlence, spor ve din etkinliklerine katılmasına izin veren kısa süreli kültürel ziyaretler için alınır. Bazı hususlarda yetkililerden bir davet mektubu istenebilir ve kalış süresi 90 gün ile sınırlıdır.

Euro Anatolia ile size kolayca Yunanistan vizesi vermekle kalmıyor, vize kabul oranı sağlıyoruz. İngilizce ve kişisel el yazısı ile beraber, doğru şekilde yapılan başvurularda olumlu sonuca ulaşıyoruz. Euro Anatolia’dan ücretsiz danışmanlarımızdan randevunuzu hemen alın.

NEDEN EURO ANATOLIA?

Yunanistan'a Gitmek 2 Yunanistan'a Gitmek

Sadece Size Özel Bir Danışman Atanımı

Süreç içerisinde sürekli ulaşabileceğiniz, sizlere her aşamada destek olan profesyonel bir vize danışmanı atıyoruz.

Yunanistan'a Gitmek 3 Yunanistan'a Gitmek

Profesyonel Yatırımcı Vizeleri Danışmanlığı Farkı

16 Yıldır sadece yurtdışı eğitimi değil Yatırımcı Vizeleri danışmanlığı yapıyoruz,  bu nedenle yurtdışı eğitim vizeleri bizler için oldukça  kolay süreçler olmaktadır.

Yunanistan'a Gitmek 4 Yunanistan'a Gitmek

Resmi Sözleşme İle Güvenli ve Garantili Bir Süreç

Değerli danışanlarımızla süreçlerimizi yönetirken, resmi, tüm haklarınızı kanunen koruyan bir sözleşme imzalayarak yönetiyoruz.

Yunanistan'a Gitmek 5 Yunanistan'a Gitmek

Sözleşmeyle Sabit En Uygun Fiyat Garantisi

Şirket politikamızda yazılı olarak sabitlenmiş olarak sizlere en uygun fiyat garantisini veriyoruz.

16 Yıllık En Schengen ve Yatırımcı Vizeleri Danışmanlığı

Yunanistan'a Gitmek 6 Yunanistan'a Gitmek

16 Yıldır 24.000’in üzerinde öğrencimizi dünyanın çeşitli ülkelerine başarıyla gönderip 1000’den danışanımıza Schengen Vizesi ve Yatırımcı vizelerini başarıyla aldık. Yürüdüğümüz yolda inanıyoruz ki danışanlarımıza kattığımız değer bizim başarımızla doğru orantılıdır. Başarınız, Başarımızdır.

Yunanistan'a Gitmek 7 Yunanistan'a Gitmek

DANIŞMAN KADROSU

16 Yıllık En Yurtdışı Eğitim ve Yatırımcı Vizeleri Danışmanlığı

Yunanistan'a Gitmek 6 Yunanistan'a Gitmek

16 Yıldır 24.000’in üzerinde öğrencimizi dünyanın çeşitli ülkelerine başarıyla gönderip 1000’den danışanımıza Ankara Anlaşması ve Yatırımcı vizelerini başarıyla aldık. Yürüdüğümüz yolda inanıyoruz ki danışanlarımıza kattığımız değer bizim başarımızla doğru orantılıdır. Başarınız, Başarımızdır.

Yunanistan'a Gitmek 7 Yunanistan'a Gitmek

Resmi Sözleşme ile Çalışmalara Başlıyoruz

Yunanistan'a Gitmek 11 Yunanistan'a Gitmek
Adım-2

Size Özel Danışmanınızla Görüşmenize Başlıyorsunuzün.

Yunanistan'a Gitmek 12 Yunanistan'a Gitmek
Adım-3

Birkaç ay içerisinde vizenizi alıyoruz.

Yunanistan'a Gitmek 13 Yunanistan'a Gitmek

Resmi Sözleşme ile Çalışmalara Başlıyoruz

Yunanistan'a Gitmek 11 Yunanistan'a Gitmek
Adım-2

Size Özel Danışmanınızla Görüşmenize Başlıyorsunuzün.

Yunanistan'a Gitmek 12 Yunanistan'a Gitmek
Adım-3

Birkaç ay içerisinde vizenizi alıyoruz.

Yunanistan'a Gitmek 13 Yunanistan'a Gitmek
Adım-4

Okul davetiyenizi alıyorsunuz.

Adım-5

Hayallerinizle Buluşuyorsunuz !

Result Counter

Anket Sonuçları

Yatırımcı Vizeleri Danışmanlığından edindiğimiz Hukuki ve mesleki tecrübelerimiz ile sonuçlarımız;

Yunanistan'a Gitmek 20 Yunanistan'a Gitmek

Yunanistan'a Gitmek 24 Yunanistan'a Gitmek

Danışanlarımız Ne Diyor?

Sadece Bizim Sözümüzü Dinlemeyin, Danışanlarımızdan da duyun

What Do Our Customers Say?

Don’t just take our word for it. Hear what our customers have to say!

Don’t just take our word for it. Hear what our customers